Hogyan befolyásolja az ár, hogy mit gondolnak a zenédről

Egy nagyon érdekes videó arról, hogy marketinggel hogyan lehet befolyásolni azt, hogy mit gondolnak az emberek a termékünkről, és hogyan működik az agyunk.

Teszteléssel kiderítették, hogy az emberek nem tudják megmondani a különbséget egy 2000 forintos és egy 12.000 forintos bor között (ha nem tudják melyik mennyibe került). A statisztikák szerint még az úgynevezett borszakértők sem értenek egyet sokszor.

A videó végén pedig elhangzik az, amiről már nagyon-nagyon sok tanulmány készült, vagyis hogy az emberek azt a bort “érezték” jobbnak, amelyikről azt hitték, hogy sokkal drágább, még akkor is, ha a rosszabb minőségűre hitték hogy drágább.

Mit jelent ez nekünk? Gondolkozz el, hogy mit jelent egy laikus fejében ( = nem zenésznek) egy olyan zenekar, akinek a gázsija mondjuk 600.000 Ft és 3000 Ft-os belépőjegyet árul, egy olyan zenekarral szemben, aki útiköltségért is fellép és ingyenes/olcsó belépőjegyet árul a koncertjén.

Szeretnél több pénzt keresni a zenéddel? Akkor iratkozz fel hírlevelünkre, mert lesznek hasznos tippek, amiket csak emailben küldünk ki!

E-mail cím:*
Hozzájárulok, hogy hírlevelet kapjak:
Elfogadom az adatvédelmi szabályzatot:*

(Visited 591 times, 1 visits today)