14 tipp, hogyan hozz létre Facebook eseményt, hogy több ember menjen el a koncertedre

1. Az eseményt a zenekar Facebook oldalával hozd létre, NE a személyes profiloddal! 

A Facebook oldal nyilvános, ezért azt mindenki láthatja = jobb láthatóság. A személyes profilodat valószínűleg csak az ismerőseid fogják látni, a zenekar rajongói, követői viszont nem.

2. KELL, hogy legyen az eseménynek egy fotója. 

Az emberek imádják a vizuális dolgokat, egy jó kép életre kelti az eseményt az emberek fejében. Az olyan események, ahol nincsenek fotók, általában nem túl nagy reakciót váltanak ki.

3. Adj meg az embereknek MINDEN információt 

Miért fontos ez az esemény? Milyen körülmények vannak? Helyszín, esetleg fesztivál részletes leírása, weboldala, megközelíthetősége, jegyár stb. Milyen különlegességgel készülsz? Pl bemutattok egy új dalt? Minél több infot adsz meg, annál jobb.

4. Pontosan add meg a dátumot, időpontot és helyszínt 

Sokan elnagyolják, kevés adatot adnak meg, vagy könnyű félrenyomni, és rossz időpontot megadni. Kétszer is ellenőrizd le, hogy jól adtad-e meg.

5. Link a helyszínre, vagy a jegyértékesítő oldalra 

A helyszín weboldalát mindenképp linkeld be, ha lehet valahol jegyet vásárolni, azt is add meg. Sokan meg akarják nézni, hogy hol lesz, és még lehet, hogy nem ismerik a helyszínt.

6. Többi zenekar linkje 

Ha több zenekar is fellép azon az estén, az ő oldalukat is linkeld be az eseményben.

7. Az esemény bejelölés nem szentírás 

Attól, hogy valaki bejelöli, hogy ott lesz, még egyáltalán nem ad garanciát. Nagyon könnyű megnyomni a gombot Facebookon, és sokan csak jófejségből megnyomják, holott nem is tervezik, hogy elmennek. Általában az eseményre jelentkezők fele szokott ténylegesen elmenni.

8. Bizonyosodj meg róla, hogy minden zenekar ugyanazt az eseményt promótálja 

Ha több zenekar is fellép, ne hozzatok létre több Facebook eseményt, csak egy esemény legyen, és azt közös erővel promózzátok.

9. Időben hozd létre az eseményt 

Ne a koncert előtti napon hozd létre az eseményt, hanem jóval előtte, hogy a rajongók, emberek időben értesüljenek róla. Ugyanakkor túl korán sem érdemes létrehozni, mert akkor meg az emberek elfelejtik. Általában három héttel előtte érdemes megcsinálni.

10. Akkor küldd ki az eseménymeghívókat, amikor az emberek a gép előtt ülnek 

Ne akkor küldj meghívókat, amikor az emberek épp alszanak, például szerda hajnali 4kor. Egy vasárnap esti kiküldés épp ideális lehet például.

11. NE HÍVJ MEG MINDENKIT!!! 

Ez egy óriási hiba, amit nagyon-nagyon sokan csinálnak, és gyakorlatilag tönkre teszik ezzel a Facebook eseményt, mint funkciót. Amikor 5 percenként kapsz meghívót a világ másik részén tartandó eseményre, pláne ha az esemény egy kismama torna, és te férfi vagy….

Nagyon jól tudod, hogy ki az akit TÉNYLEG érdekel a koncert, és el is tud jönni, CSAK ezeket az embereket hívd meg!

12. Frissítsd az eseményt 

Folyamatosan frissítsd az eseményt, amint valami új info van. A résztvevők automatikusan értesítést kapnak ezekről, és eszükbe is fog jutni, ha esetleg elfelejtették volna.

13. A Facebook események nem csak koncertre használhatók 

Bármit szeretnél megosztani az emberekkel, arra létrehozhatsz eseményt, például videoklip megjelenés, lemezmegjelenés stb.

14. Költs pénzt Facebook hirdetésre 

Ha szeretnéd, hogy olyan emberek is lássák az eseményt, akik nem követik MÉG a zenekart, akkor érdemes Facebook hirdetésre költeni. A hirdetések által több ember látja, így többen elmehetnek a koncertre.

Nem szeretnél lemaradni az új blogbejegyzésekről? Iratkozz fel hírlevelünkre:

E-mail cím:*
Hozzájárulok, hogy hírlevelet kapjak:
Elfogadom az adatvédelmi szabályzatot:*