Zenei marketing a Facebookon 2015-ben

mobile

Néhány olyan trend, ami már 2014-ben is a küszöbön volt, de 2015-ben már igazi dinoszaurusznak fogsz számítani, ha nem veszed ezeket figyelembe.

1. Mobil

Amikor tartalmat osztasz meg, figyelembe kell venned, hogy a rajongók (és szervezők) akár 60-80%-a is lehet, akik már mobilról is használják a Facebookot. Ugyanígy a weboldalad sem lehet elavult, ha nincs mobilra optimalizálva, a látogatók egyszerűen bezárják, mert nem tudják használni.

2. Videók

A videókra még nagyobb hangsúlyt fektet a közösségi oldal. Korábbi bejegyzésben írtam, hogy a Facebook a Youtube babérjaira tör, vagyis a Facebook videó megtekintések lassan elérik a legnagyobb videómegosztóét. Plusz, a Facebook bizonyítottan előnyben részesíti a saját videóit a hírfolyamban, így mindenképp érdemes Facebookra is feltöltened a videóid.

3. Vége az ingyenes Facebooknak

Aki aktívan használja a Facebookot, az már eddig is észrevehette, hogy az organikus (ingyenes) elérések drasztikusan lecsökkentek. Hiába van több ezer követője a Facebook oldaladnak, a bejegyzések csak a követők töredékének (kb. 5-15%) jelenik meg. (Hogy hány embernek jelent meg egy bejegyzésed, azt a bejegyzés alján mutatja.) Ahhoz, hogy több embert érj el, fizetett hirdetéseket kell használnod.

Szeretnél több pénzt keresni a zenéddel? Iratkozz fel, hogy ne maradj le a blogbejegyzésekről:

E-mail cím:*
Hozzájárulok, hogy hírlevelet kapjak:
Elfogadom az adatvédelmi szabályzatot:*