Hogyan konvertáld a nem rajongókat rajongókká

Soha nem hordok karórát. Tíz éve nem volt a kezemen óra. Nincs is karórám. Egyáltalán nem vagyok híve a karórának. Minek? Itt van mindig nálam az okostelefonom, bármikor meg tudom nézni az időt.

Miért fizessek ki akár csak 10.000 forintot egy újabb tárgyért, amikor a telefonom ugyanazt ingyen tudja?

Nos, ezeket a mondatokat kb. 2-3 hónappal ezelőtt mondtam, ma viszont egy 80.000 forintos karóra vásárlásán gondolkodom.

Mi történt? 

Hogy lehet az, hogy eddig elleneztem a karórát, nem értettem, hogy miért hordanak még mindig az emberek karórát, ma meg egy ilyen drága órának a vásárlásán gondolkodom?

Van egy cég, egy márka, aki igazi rajongót konvertált belőlem, és ez nagyon nagy tanulság még számomra is.

Hogyan lehet egy nem hívőből hívőt konvertálni?

Hogyan lehet egy nem rajongóból ilyen szintű “hardcore” rajongót varázsolni?

Mi az a marketing eszköz, az a folyamat, amivel te is rajongókat tudsz konvertálni még olyanokból is, akik ezelőtt soha nem is hallottak rólad?

Akik már megvették a könyvet, azok olvashatják a megfejtést a VIP cikkekben!