Egy zenész/zenekar építkezéséhez a rajongók számának növelése nélkülözhetetlen, de a számok növelésénél még fontosabb, hogy milyen kapcsolatot építünk ki a követőkkel/rajongókkal.
Akik még csak épp, hogy elkezdtek érdeklődni a zenéd iránt, azoknak érdemes minél többször megjelenned a közösségi oldalakon, hogy jobban megismerjenek. Akik pedig már igazi rajongói a zenédnek, ők szívesen néznek be a kulisszák mögé.
A közösségi oldalakon folyamatos tartalom megosztás megy, meglehetősen nagy a “zaj”, így érdemes minél többször megjelenned, hogy felfigyeljenek rád.
Ha nincs ötleted, itt van néhány tipp, hogy milyen képeket oszthatsz meg a rajongóknak:
1. koncertfotók
2. sajtófotók
3. fotó a hangbeállásról
4. a zenekar neve a klub bejáratánál kiírva
5. az új CD borító
6. új plakát
7. egy kép az új kütyüről (új hangszer, mikrofon stb.)
8. egy kép a turnéról (mondjuk naplemente, vagy a kedvenc éttermed)
9. a kulisszák mögött: például amikor épp egy új dalt írtok, klipforgatás stb.)
10. egy képkocka az új videoklipből
11. fotók, amiket a rajongók csináltak
12. stúdiófelvétel közben a zenekarról
13. új merch (zenekari póló, sapka stb.)
14. egy fotó a turnébuszban
15. egy rádióinterjú közben lőtt fotó
16. egy kép az új weboldal dizájnról
17. kép egy online vagy nyomtatott sajtómegjelenésről
18. az új zenekari logo
19. egy rádiós lejátszási lista, amin rajta vagytok
20. egy fotó a koncert dallistáról, vagy dalszövegről/kottákról
Szeretnél több pénzt keresni a zenéddel? Iratkozz fel, hogy ne maradj le a blogbejegyzésekről: