Carol Ross a Kiss zenekar marketing csapatában dolgozott már egészen a kezdetektől. Nemrég egy interjúban fejtette ki a zeneipar jelenlegi helyzetét, összehasonlítva az internet előtti időkkel, és hogy a kezdő zenekaroknak, akikkel most foglalkozik, mennyivel nehezebb dolguk van.
“A zeneipar ma már teljesen más. Régebben egy olyan közösség volt, ahol a kiadók leszerződtek a zenekarral, és ha a zenekar nem hozott elsőre egy slágert, akkor újabb esélyeket adtak nekik. Ha hittek a zenekarban, akkor fektettek bele.
Ma már ilyen nem létezik, senki nem fog neked adni semmit. A kezdő zenészeknek mindent maguknak kell megcsinálniuk. Saját maguknak kell kiadni a lemezüket, saját magukat kell promótálni. Ma már nem tudsz hova menni segítségért. Teljesen más világ van. Ma sokkal nehezebb egy zenészt befuttatni, mint régen.”
Carol az interjúban azt is elmondja, hogy ha a Kissnek ma kéne elindulnia, nem tudja, hogy sikerülne-e befuttatni a zenekart.
Szeretnél több pénzt keresni a zenéddel? Iratkozz fel, hogy ne maradj le a blog bejegyzésekről: