1. Túl gyakran lépsz fel ugyanabban a városban
Ha a kedvenc zenekarod minden héten fellépne a városban, te sem mennél el. Nem lenne fontos, mert “úgyis majd elmész a következőre”. Legyél stratégikusabb, és szórd szét inkább, hogy 1-1 koncertre a lehető legtöbb embert tudd bevinni. Legalább 1-2 hónap teljen el, mire ugyanott fellépsz.
2. Nem csinálsz eseményt
Nem a Facebook eseményre gondolok, hanem valami apropó, ami különlegessé teszi azt a koncertet. Találj ki valami címet az estének, ami más, mint a többi, nem csak egy szokványos koncert.
3. Nem árulsz jegyeket elővételben
Biztosan veled is megtörtént már, hogy többen megígérték, hogy elmennek egy koncertre, de aztán olyan könnyű meggondolni magunkat akár az utolsó pillanatban is… Az elővételes jegy biztosíték arra, hogy tényleg eljöjjön, aki megveszi. Elővételes jegyekkel akár kétszer annyi embert is el lehet mozdítani a koncertre.
4. Nem növeled a követőid / rajongóid számát
Azt hiszed, hogy elég megosztani Facebookon, és szólni annak a néhány ismerősnek? De így mindig csak ugyanaz a pár tucat ember látja amit megosztasz. Ki kell törnöd ebből a körből, és olyan csatornákon promóznod a produkciód, ahol eddig még nem tetted.
Ha ugyanazt csinálod mindig, akkor ne is várj változást a követők számában. Ha növekedni akarsz, akkor valami olyat kell csinálnod, amit eddig még nem csináltál.
“Az őrültség nem más, mint ugyanazt tenni újra és újra, és várni, hogy az eredmény más legyen.” – A. Einstein
Szeretnél több pénzt keresni a zenéddel? Iratkozz fel, hogy ne maradj le a blog bejegyzésekről: