Ezt a cikket direkt úgy csináltam meg, hogy sehol nem látható publikusan, csak azok látják, akik rákattintottak a hirdetésre Facebookon.
A Facebook folyamatosan fejlődik, és most már lehetővé teszi, hogy azoknak az embereknek jelenítsek meg hirdetést, akik a legeslegtöbbet olvassák a Zenei Marketing Blogot, nagyjából a top 20%.
Ha ezt olvasod, akkor az azt jelenti, hogy te is közéjük tartozol!
De miért jó ez neked?
Egyrészt azért, mert így tudok exkluzív tartalmat gyártani, amit csak veletek osztok meg, a leghűségesebb olvasókkal. (Ezért ne is oszd meg ezt a cikket!)
Másrészt pedig azért, mert ebből tudod, hogy te sokkal elhivatottabb vagy, mint a zenei marketing blog olvasók 80%-a. Ez azt jelenti, hogy neked nagyobb esélyed van a sikerre, mint a zenészek 80%-ának.
(A blogot havonta 5000 zenész és szakmabeli olvassa!)
Iratkozz fel erre az email listára, ezzel rákerülsz egy exkluzív, top 20-as listára, amin ki fogom küldeni ezeket a tartalmakat:
(Nem baj, ha korábban már feliratkozál a Zenei Marketing Blog hírlevélre, ez egy külön lista.)